Share This Forum!  
 
        

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 12-22-2015, 04:00 PM   #1

فراشة ملونة
alkap ~
 
الصورة الرمزية فراشة ملونة

  عَضويتيّ : 12501
  تَسجيليّ : Feb 2015
مشآركتيّ : 1,946
 نُقآطِيْ : فراشة ملونة is on a distinguished road
أنـٍُا :
منٌ : دولتي Jordan
مزاجي : مزاجي
مشروبك   water
قناتك mbc4
мч ммѕ ~
My Mms ~
شكراً: 272
تم شكره 159 في عدد 143 مشاركات
افتراضي رواية حب اثناء الحرب للكاتبه دينا محمد

رواية اثناء الحرب للكاتبه دينا






رواية اثناء الحرب للكاتبه دينا



فريق العمل


الكاتبه " دينا محمد "

تصميم الغلاف " sosalina

تجميع " فراشة ملونة "





الحلقة الاولى



--------------------------------
يبدأ المسلسل بـ ريما بتتمشى على البحر وشعرها بيطير
وفى نفس الوقت كان عمر ماشى بالعربيه فى نفس المكان ولمح ريما
عمر:انس انس
انس:نعم
عمر:شايف البنت الى هناك دى
انس:فين دى
عمر:اهى يا انس
انس:اه اه مالها بقا
عمر:مش عارف بس حسيت بأنجذاب ليها كده
انس:يخربيتك انجذاب ايه انت شوفتها اصلا
عمر:لا بس مش عارف فى حاجه شدتنى ليها فجأه
انس:ربنا يشفيك يا حبيبى
ترن ترن ترن ترن
ريما:الو
سما:ريما انتى فين لازم تيجى بسرعه
ريما وهى مخضوضه:فيه ايه انطقى
سما:القوات المحتله جت المنطقه هنا عندنا وانا لوحدى وخايفه اووى
ريما:طيب اهدى ماما فين
سما:ماما لسه مرجعتش من الشغل
ريما:طيب انا جايه على طول
وقفلت ريما التليفون وركبت تاكسى وراحت لـ سما بسرعه
وفى نفس الوقت عمر وانس وصلوا البيت
عمر:ماما فين
حسناء:فى الحديقه يا استاذ عمر
عمر:طنط حسناء بلاش تقوليلى استاذ انا قد عيالك يعنى
حسناء:حاضر يا عمر
انس:طنط حسناء بليز حضريلى الحمام علشان عايز اخد شاور
حسناء:حاضر يا انس
ترن ترن ترن
ريما:ماما روحى بسرعه
حسناء:ليه فيه أيه
ريما:القوات المحتله جت المنطقه عندنا وسما لوحدها هناك وانا هروحلها وانتى كمان تعالى يا ماما
حسناء:ايه انا جايه حالا
حسناء بصوت عالى:انس انس
انس:نعم يا طنط حسناء
حسناء:ممكن توصلنى البيت معلشى القوات المحتله جت على المنطقه الى انا ساكنه فيها والبنات لوحدهم
انس:اه طبعا يا طنط ثوانى هلبس الجاكيت وأجى لحضرتك
حسناء:ماشى
انس لبس الجاكيت ونزل
عمر:انت رياح فين
انس:هوصل طنط حسناء بيتها القوات المحتله راحت المنطقه الى هى ساكنه فيها وبناتها فى البيت لوحدهم
عمر:اه ابقى طمنينى يا طنط حسناء
حسناء:حاضر يا حبيبى
وصلت ريما الشارع ونزلت من التاكسى وبصت لقت القوات المحتله واقفه امام منزلها والدبابات واقفه
ريما جريت على البيت
شرطى:أنتى رايحه فين
ريما:انا ساكنه هنا
طبعا فتشوا ريما الأول بعدها طلعوها
ريما خبطت على الباب وسما فتحت
سما حضنت ريما جامد وكانت بتعيط
سما:انتى اتأخرتى ليه انا كنت هموت من الخوف
ريما:اوعى تخافى ابدآ انا معاكى وماما جايه فى الطريق
سما مسحت دموعها ودخلوا المنزل
ريما:هما جم امتى
سما:اول ما اتصلت بيكى وطلعوا البيت
فلاش باك
ترك ترك ترك ترك
سما فتحت الباب ولقت القوات المحتله اتخضت وصوتت
الشرطى:وسعى كده
وزقوها ودخلوا البيت
الشرطى:شوفوا فيه هنا اسلحه ولا لاء
شرطى2:مفيش يا فندم
الشرطى:طيب يلا نطلع على بقيت الشقق
ومشيوا وطبعا قلبوا البيت عليه واطيه
انتهى الفلاش باك
سما:واتصلت بيكى على طول
ريما:منهم لله يارب يخلصنا منهم بقا
فى نفس الوقت فى فيلا عمر
رنا:انت شرفت
عمر:ياربى مش ناقصك يا رنا
رنا:مش نقصنى ليه ان شاء الله
عمر:رنا اسكتى مش عايز ازعقلك
رنا قامت من الكنبه وصوتها بدأ يعلى على عمر
رنا بصوت عالى:تزعق لمين يا بابا انت
عمر:أزعقلك انتى انا اخوكى الكبير
رنا:بلا اخويا الكبير بلا بطيخ
عمر:متزتفزنيش يا رنا
رنا:ازتفز مين يا عمر انت فاكر نفسك اصلآ انسان علشان ازتفزك انا غلطانه انى ضيعت وقتى فى الكلام معاك
عمر:انتى قليله الأدب ولازم تتربى من جديد
رنا:اتربى مين انا هنا الكل فى الكل
عمر صفع رنا بالقلم
رنا بعصبيه شديده:ايه الى ان عملته ده انت حيوان انا هوريك
عمر:طيب ورينى انا واقف
رنا:يا ماما
عمر بصلها من فوق لتحت وطلع على غرفته
رنا:يا ماما
ريهام:نعم نعم
رنا:انا كنت قاعده فى أمان الله وعمر جاى يشاكلنى وفى الاخر يضربنى بالقلم من غير اى سبب
ريهام:نعم
رنا:اه والله
ريهام:خليكى هنا وانا هطلعله
ريهام طلعت لعمر
ريهام:ايه الى انت عملته مع اختك ده
عمر:هى مش متربيه وانتى لازم تربيها اصلا
ريهام:مش انت الى تقول وانت بتكلمها ليه اصلا
عمر:انا مكلمتهاش هى الى اتكلمت مش انا
ريهام:يعنى هى هتكدب
عمر:اه هتكدب وفكك منى بقا انتى وبنتك انا عايز انام
ريهام:ايه الألفاظ البيئه الى انت بتقولها دى
عمر:يووووووووه اخرجى بقا بقولك عايز انام
ريهام:طيب يا عمر طيب
وخرجت ريهام
وصلت حسناء المنزل
ريما فتحت الباب وهى وسما وجريوا على حسناء وحضنوها
ريما:ماما انتى كويسه
حسناء:انا كويسه وانتوا
سما:احنا كويسين ادخلى
دخلت حسناء وحكولها على كل حاجه
حسناء:خلاص متخفوش انا معاكوا اطمنوا وادخلوا ناموا شويه اكون عملتلكوا اكل
ريما:طيب
سما:تعلاى يا ريما
ودخلوا الغرفه
ريما:أنا زهقت
سما:من أيه
ريما:من الى احنا فيه
سما:وهنعمل ايه
ريما:انا ممكن اعمل اى حاجه بس اخلص من الى انا فيه
سما:ده قدرنا ومكتوب علينا يا ريما
وفى فيلا عمر
ترك ترك ترك
عمر:يوووه مين
ايلين:انا ايلين
عمر:ادخلى
ايلين:ازيك
عمر:انا كويس انتى عايزه ايه بقا انا عايز انام
ايلين:احنا لازن نتكلم
عمر:طيب اتكلمى
ايلين:عمر انت عارف انى معجبه بيك
عمر: ايه
ايلين:دى الحقيقه
عمر:انا هعتبر نفسى مسمعتش حاجه يا ايلين واخرجى
ايلين:انت لازم تفهمنى بقا
عمر:اخرجى يا ايلين
ايلين بصتله ودمعت وخرجت
ريهام ورنا كانوا قاعدين فى الصالون
وايلين نزلت
رنا:انتى كنتى فين
ايلين:كنت عند عمر
رنا:بتعملى ايه
ايلين:وانتى مالك اصلآ مش عليا انا الحورات بتاعتك دى يا رنا ماشى
رنا:طيب اقعدى
ريهام:ثوانى بقا انا لازم اجيب الأخبار
رنا:اووووووف اخبار وارف احنا مالنا مش احنا من الطبقه العاليه ومفيش اى حاجه تقدر تلمسنا خلاص بقا
ريهام:اسكتى يا بت انتى
ايلين:بسرعه بقا علشان متابعه مسلسل
ريهام:طيب
ريهام جابت قناه الاخبار
المذيعه:-تم قصف معظم مبانى منطقه دوج داى مون من قبل القوات المحتله
ريهام وقفت فجأه
رنا:فيه ايه
ريهام:دى المنطقه الى حسناء وبنتها ساكنين فيها
فى دونج داى مون
ريما بصوت عالى:ماما
وفجأه

:::::::::::::::::::::::::::::








كلمات البحث

رواية، مصور، رومانسية، مترجم، احلام، عبير، عالمي، ابداع، قلوب، كوري



ساعد في نشر والارتقاء بنا عبر مشاركة رأيك في الفيس بوك




v,hdm pf hekhx hgpvf gg;hjfi ]dkh lpl] gdgn hgpvf hekhx ]dkh


التعديل الأخير تم بواسطة فراشة ملونة ; 01-12-2016 الساعة 06:51 PM
فراشة ملونة غير متواجد حالياً  
آخر مواضيعي
 
التوقيع




رد مع اقتباس
قديم 12-22-2015, 04:03 PM   #2

فراشة ملونة
alkap ~
 
الصورة الرمزية فراشة ملونة

  عَضويتيّ : 12501
  تَسجيليّ : Feb 2015
مشآركتيّ : 1,946
 نُقآطِيْ : فراشة ملونة is on a distinguished road
أنـٍُا :
منٌ : دولتي Jordan
مزاجي : مزاجي
مشروبك   water
قناتك mbc4
мч ммѕ ~
My Mms ~
شكراً: 272
تم شكره 159 في عدد 143 مشاركات
افتراضي رد: رواية حب اثناء الحرب للكاتبه دينا محمد

محتوى مخفي
فراشة ملونة غير متواجد حالياً  
آخر مواضيعي
 
التوقيع




رد مع اقتباس
قديم 12-22-2015, 04:04 PM   #3

فراشة ملونة
alkap ~
 
الصورة الرمزية فراشة ملونة

  عَضويتيّ : 12501
  تَسجيليّ : Feb 2015
مشآركتيّ : 1,946
 نُقآطِيْ : فراشة ملونة is on a distinguished road
أنـٍُا :
منٌ : دولتي Jordan
مزاجي : مزاجي
مشروبك   water
قناتك mbc4
мч ммѕ ~
My Mms ~
شكراً: 272
تم شكره 159 في عدد 143 مشاركات
افتراضي رد: رواية حب اثناء الحرب للكاتبه دينا محمد

محتوى مخفي
فراشة ملونة غير متواجد حالياً  
آخر مواضيعي
 
التوقيع




رد مع اقتباس
قديم 12-22-2015, 04:06 PM   #4

فراشة ملونة
alkap ~
 
الصورة الرمزية فراشة ملونة

  عَضويتيّ : 12501
  تَسجيليّ : Feb 2015
مشآركتيّ : 1,946
 نُقآطِيْ : فراشة ملونة is on a distinguished road
أنـٍُا :
منٌ : دولتي Jordan
مزاجي : مزاجي
مشروبك   water
قناتك mbc4
мч ммѕ ~
My Mms ~
شكراً: 272
تم شكره 159 في عدد 143 مشاركات
افتراضي رد: رواية حب اثناء الحرب للكاتبه دينا محمد

محتوى مخفي
فراشة ملونة غير متواجد حالياً  
آخر مواضيعي
 
التوقيع




رد مع اقتباس
قديم 12-22-2015, 04:07 PM   #5

فراشة ملونة
alkap ~
 
الصورة الرمزية فراشة ملونة

  عَضويتيّ : 12501
  تَسجيليّ : Feb 2015
مشآركتيّ : 1,946
 نُقآطِيْ : فراشة ملونة is on a distinguished road
أنـٍُا :
منٌ : دولتي Jordan
مزاجي : مزاجي
مشروبك   water
قناتك mbc4
мч ммѕ ~
My Mms ~
شكراً: 272
تم شكره 159 في عدد 143 مشاركات
افتراضي رد: رواية حب اثناء الحرب للكاتبه دينا محمد

محتوى مخفي
فراشة ملونة غير متواجد حالياً  
آخر مواضيعي
 
التوقيع




رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
للكاتبه, ليلى, الحرب, اثناء, دينا, رواية

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

Facebook Comments by: ABDU_GO - شركة الإبداع الرقمية

Bookmark and Share


الساعة الآن 06:48 AM

أقسام المنتدى

الأقــســـام الــعـــامــة و الثـقافـية | همسات الاسلامي | همسات العــــام | همسات للبحوث و المعلومات العامة | الأخبار الخفيفة | همسات للسياحة و السفر | الأقــســـام الرومـانســية | همسات رومانسية العام | همسات روايات عبير | روايات عبير المكتوبة | همسات روايات أحلام | روايات احلام المكتوبة | قلوب همسات الرومانسية | همسات للروايات الرومانسية المترجمة | همسات للقصص المترجمة القصيرة | ورشة عمل مشرفي المترجم | همسات للقصص الرومانسية المترجمة المصورة | همسات للاقترحات و الطلبات و المواضيع الجانبية | قسم خاص لهمسات الرومانسي | همسات للقصص و الروايات المنقولة | نبض المشــاعر | همسات للخواطر و الأشعار المنقولة | الأقــســـام الأســرية | همســات لتربية الطفل | همسات للاشغال اليدوية | همســات للديـكور | مطبخ همســات | همسات للرشاقة و الرجيم | همســات للطب و الصحة | كتب و مجلات الطبخ | استشارات فى الوصفات | اكلات لأشهر الشيفات | الاكلات الرئيسية | المعجنات والمخبوزات و البسكويت | للحلويات الشرقية و الغربية | السلطات والمقبلات | المشروبات والمربات | اكلات خاصة للاطفال | أقــســـام المكتبة الادبـية | همســات للكتب العـالمية | همســات للكتـب و المؤلفات العربية | مكتبة الطفل | قصص و مجــلات ديزني | ورشة عمل مشرفي قلوب همسات | الأقــســـام الفنـية | الأقــســـام الترفيهية | الأقــســـام التقنية | الأقــســـام الاداريــة | همسات للأفــلام | الافــلام العربية و المسرحيات | الافــلام الاجنبية | همســات للأغـاني و الموسيـقي | الاغـاني العربـية | English Songs | همســات للـدرامـا التركـية | همســات للـدرامـا الاسـيوية | الافــلام الاسيوية المترجمة للعربية | المسـلسـلات الاسيـوية المترجمة للعربية | همسـات للانـمي | مقهى همسات | ملـتـقي الاعضـاء | العاب خفيفة و مسابقات | همسـات لبـرامـج الكمبـيوتـر و الجوال | همسات الفوتوشوب و التصمـيم | ورشة عمل خاصة بفريق اميرات الابداع | همســات للألعـاب الالكترونية | الارشـيف | الشكاوي و الاقترحات | المشرفين | الادارة | ورشة عمل مشرفي المترجم المصور | روايات عبير الجديدة | افلام الانمي | اكلات للرجيم واطباق صحية | همسات للمسلسلات | المسـلسـلات العـربـية | المسـلسـلات الاجـنبية | الافــلام الهـنديـة | المحـذوفــات | الافــلام التـركـية | روايات عبير دار النحاس | روايات عبير دار ميوزيك و المركز الدولي | روايات عبير القديمة و مكتبة زهران | روايات عبير مكتبة مدبولى و دار الحسام | روايـات بوليسية عالمية | همسات للكتب العربية الحصرية | همسات للاخبار السياسية | سلسلة أحلام من 1 الى 100 | سلسلة أحلام من 101 الى 200 | سلسلة أحلام من 201 الى 300 | سلسلة أحلام من 301 الى 400 | سلسلة أحلام من 401 الى 500 | همسات للروايات الرومانسية المكتوبة | المكتبة الخضراء | قصص ديزني الاجنبية | همســات للكتب العـالمية الحصرية | الأنمى المترجم-ANIME TRANSLATOR | مسلسل ما ذنب فاطمة جول؟ | المسلسلات التركية | فعاليات رمضان | دروس رمضانية | كتب و مجلات الطبخ الحصرية | سفرة رمضان 1434 | ورشة عمل أميرات الرومانسية | أخبار الصحة و الطب | شروحات البرامج و الكمبيوتر | سلسلة ارسين لوبين | تعالوا نتعارف | تعالوا نتعارف | همسات الاخبارية | همسـات للتاريخ و الحضارة | همسات للتنمية البشرية | الاخبار الثقافية و الادبية | دورات و دروس التصميم | ملحقات برامج التصميم | تصميمات الاعضاء | همسات للموسيقي | انظمة التشغيل | برامج الحماية | برامج الفيديو و الصوتيات | طلبات واستفسارات الكمبيوتر | برامج المحادثة و ملحقاتها | برامج الصور و التصميم | ورشة الاسيوي | روايات باربرا كارتلاند | مجلة اميرات ديزني | قصص و مجلات وينى الدبدوب | قصص الاطفال المكتوبة | الأقــســـام الاجـنـبـية والـمترجـمة | قلوب همسات المصورة | ورشة عمل قلوب همسات المصورة | الدراما الاسيـوية المترجمة للانجليزية | القصص القصيرة المنقولة | القصص والروايات الطويلة المكتملة | همســات لتعليم الاطفال | الأقــســـام الأدبية من ابداع الاعضاء | همسـات للمانجا | Hidden Object Games | Puzzle & Match 3 Games | Action/Adventure Games | Dash/Strategy/Time Management Games | Tycoon/Build Games | ورشة فريق الفراشات | Harelquin English Manga | Shooter Games | مانجا One Shot | Racing Games | المسـلسـلات المدبلجة | الكتب الإسلامية | اجاثا كريستى | سلاسل روايات مصرية للجيب | سلسلة رجل المستحيل | سلسلة ملف المستقبل | سلسلة ما وراء الطبيعة | روايات زهور | روايات غادة | English Library | Romance | Action - Crime - Suspense | Paranormal - Horror | الدواوين والدراسات الشعرية | سلسلة اجمل حكايات الدنيا | دورة الوان ( منتهية ).. اعداد moony | منتدى الاقتراحات والطلبات والمواضيع الجانبية | ورشة عمل فريق الموج الأزرق | احتفال همسات روائية بعيد ميلادها الرابع | روايات عبير المكتوبة بواسطة فريق الفراشات | روايات أحلام المكتوبة بواسطة فريق الفراشات | همسات حب | منتدى الاقتراحات والطلبات والمواضيع الجانبية | رحلات إلى بلادنا العربية الجميلة | مــول همسـات روائية | مــول همسـات روائية | Forum Français | Romance | Drama et Humor Comedie | Action et Policier et Crime | كتب التنمية البشرية وإدارة الأعمال | Divers à Classer | Cuisine et Recette | تصميمات إسلامية | تصميمات عامة | روايات أحلام بصيغة txt ـ للقراءة بواسطة الجوال | روايات عبير بصيغة txt ـ للقراءة بواسطة الجوال | ورشة عمل للاشغال اليدوية | مجلة ناشيونال جيوغرافيك العربية | همسات للصور | صور و توبيكات الماسنجر | فواصل وايقونات لتزيين المواضيع | صور المناظر طبيعية | همســات لنغمات الجوال | نغمات دينية | نغمات الزمن الجميل | نغمات حديثة | الموسيقي العربية | الموسيقي الأجنبية | همسات للاستشارات القانونية | القرارات الادارية | صور رومانسية | الاخـبار الرياضية | نغمات موسيقية | دار الأزياء و الأناقة | المسابقة الرمضانية 1434 | ورشة عمل همسات ميكس | همسات ميكس للمترجم | القصص الرومانسية المترجمة المصورة القصيرة | مملكة همسات الخيالية | ورشة عمل مملكة همسات الخيالية | سلسلة أحلام القديمة | اشهي الوصفات فيديو | فريق قلوب همسات الروائي | دورات تعليم الفوتوشوب | دورة تعليم فوتوشوب cs6..اعداد dody | قلوب همسات الزائرة المكتملة | فريق همسات السرية | عالم أدم | العناية والجمال | القصص الخيالية الرومانسية المترجمة المصورة | قسم للاقتراحات و المواضيع الجانبية | سلاسل الروايات الرومانسية المترجمة | سلاسل القصص الرومانسية المترجمة المصورة | همسات لطلبات الكتب | أدوات إصلاح الويندوز و تحسين أداؤه | احتفال همسات روائية بعيد ميلادها الاول | برامج الجوال | متصفحات الانترنت و برامج التحميل | ارشيف الافلام | أخبار مصر | أخبار عربية و عالمية | روايات عبير الجديدة الحصرية | روايات عبير مكتبة مدبولى و دار الحسام الحصرية | ورشة خاصة | مجلس الادارة | ارشيف المسابقة الرمضانية 1434 | رمضان 1435هــ (2014م) | همسات روحانية | المسابقة الرمضانية 1435 | صحتك في رمضان | ورشة عمل رمضان | ارشيف قلوب همسات | قصص الليالى العربية الرومانسية المترجمة المصورة | القصص التاريخية الرومانسية المترجمة المصورة | همسات للكنوز الرومانسية المفقودة | ورشة عمل كنوز رومانسية مفقودة | قصص رومانسية مصورة مترجمة منقولة | روايات رومانسية منقولة | تدريب المشرفين | اقسام الأنمي و المانجا و الكرتون | همسات للكرتون | مسلسلات الأنمي | قسم المانجا المستمرة | قسم المانجا المكتملة | افلام الكرتون | مسلسلات كرتون | عالم اطفال همسات | علوم اللغة والبلاغة | قسم المخللات | ورشة همسات للديكور | ورشة عمل للمقهى | مسابقة همسات روائية للنشر | ورشة خاصة بفريق العمل | الروايات المشاركة في مسابقة النشر | سلسلة صرخة الرعب | ورشة خاصة بالمطبخ | ورشة عمل قصص و روايات منقولة | قلوب همسات الغير مكتملة | دورة لتعليم أغلفة الروايات .. اعداد anvas_alwrd | احتفال همسات روائية بعيد ميلادها الثاني | افلام رومانسية | أفلام الاكشن و الخيال العلمي | أفلام الرعب | فريق جنيات همسات | فريق اميرات همسات | صور نجوم ونجمات | صور فنانين و فنانات عالم الغناء | صور دراما و افلام | أماكن و روايات | Saga et Serie | ورشة المكتبة الفرنسية | Written Romantic Novels | رمضان 1436هــ (2015م) | المسابقات الرمضانية | همسات روحانية | صحتك في رمضان | أرشيف رمضانيات | مسابقة مساجد حول العالم - اعداد marwa tenawi | مسابقة معالم تاريخية - اعداد زهرة الاقحوان | سفرة رمضان | مسابقة الكلمة المفقودة - اعداد تماضر | المسابقه الثقافيه العامه - إعداد روحي الأمل | ختم القران في رمضان - برعاية الوجس | رمضان أحلي مع سوما - إعداد سما عماد | حدث في رمضان - اعداد Shaymaa | منوعات قلوب همسات واقعي اجتماعي | الحياة الزوجية والاسرية | عروس همسات | فساتين زفاف وخطوبة | اكسسوارات العروس | نصائح وترتيبات | طرق التخسيس وانقاص الوزن | زيادة الوزن والتخلص من النحافة | التمارين الرياضية | فن الاتيكيت والتعامل مع الآخرين | التوجيهات الزوجية | العناية بالبشرة | العناية بالشعر و تسريحاته | العناية بالجسم | المكياج و العطور | Video Clips With Lyrics | قلوب همسات الغربية الحصرية المكتملة | قلوب همسات الغربية الحصرية القصيرة | قلوب همسات الشرقية الحصرية القصيرة | قلوب همسات الشرقية الحصرية المكتملة | روايات رومانسية مترجمة منقولة | ألغار وقصص بوليسية للأطفال | القصص والروايات بلهجة مصرية المكتملة | احتفال همسات روائية بعيد ميلادها الثالث | همسات للروايات الخيالية الرومانسية المترجمة | منتدى الاقتراحات والطلبات والمواضيع الجانبية | ورشة عمل مشرفي المترجم الخيالي | ورشة خاصة لقسم الصور |



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Ads Organizer 3.0.3 by Analytics - Distance Education
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd.
This Forum used Arshfny Mod by islam servant
Alexa Group By SudanSon